W naszym centrum medycznym w Legnicy proponujemy konsultacje lekarskie oraz zabiegi medyczne m.in. z zakresu dermatologii. Oferujemy różne metody diagnostyki i leczenia chorób skóry, włosów oraz paznokci. Ich stan nierzadko odzwierciedla problemy, jakie mają miejsce wewnątrz organizmu. Dlatego nasi specjaliści dążą do tego, aby ustalić przyczynę i całkowicie usunąć lub przynajmniej zredukować występujące objawy oraz dolegliwości.

Gdy więc zauważysz u siebie jakieś niepokojące symptomy np. wysypkę, swędzenie skóry czy inne, pomyśl o konsultacji dermatologicznej. Wiele tego typu problemów można złagodzić. Jest też szansa na całkowite wyleczenie.

Dermatologia Legnica

W czym się specjalizujemy? Proponowana przez nas dermatologia obejmuje konsultacje lekarskie dotyczące chorób:

• skóry – np. trądzik młodzieńczy, różowaty, pospolity, AZS (atopowe zapalenie skóry), łuszczyca,
  • włosów – m.in. ich nadmierne wypadanie lub łysienie,
  • paznokci – wrastające i inne problemy,
  • infekcyjnych – np. grzybica, bielactwo, łuszczyca, brodawki wirusowe,

jak również diagnostykę znamion barwnikowych oraz badania histopatologiczne wycinka skóry (biopsje) m.in. pod kątem zmian nowotworowych. Możesz także liczyć na porady w zakresie pielęgnacji cery problemowej, czyli łojotokowej, naczyniowej, suchej i wrażliwej oraz atopowej. Ponadto zajmujemy się leczeniem nadpotliwości.

Jeśli dotyka Cię któryś w wyżej wymienionych problemów bądź inny, którym może zająć się z dziedziny dermatologii, skorzystaj z pomocy specjalisty z naszego centrum medycznego w Legnicy. Umów się telefonicznie, osobiście lub online (przez specjalną nakładkę na stronie placówki) na konkretną godzinę bez czekania w kolejce!