• Kwas hialuronowy - wygładzenie skóry

Kwas hialuronowy Legnica

alternatywa dla operacji plastycznych

Kwas hialuronowy jest substancją naturalnie występującą w naszym organizmie. Dzięki swoim właściwościom pozwala utrzymać odpowiedni stopień nawilżenia tkanek. Razem z włóknami kolagenu i elastyny wpływa na gładkość, sprężystość i jędrność skóry. Niestety z wiekiem nasz organizm traci te dobroczynne substancje co prowadzi do powstawania zmarszczek, głębokich bruzd i zwiotczenia skóry. Remedium są preparaty wypełniające dzięki którym nasza skóra odzyskuje młody i zdrowy wygląd.

Preparaty z kwasem hialuronowym wstrzyknięte do skóry właściwej efektywnie uzupełniają jego niedobór: uzupełniają zmarszczki, nawilżają skórę, modelują kontur twarzy, wypełniają usta a także pobudzają naturalne procesy regeneracyjne.

Przebieg zabiegu

Lekarz wstrzykuje preparat za pomocą cienkiej igły w odpowiednią głębokość skóry. Podawany kwas hialuronowy ma postać żelu, który po wstrzyknięciu wypełnia zmarszczkę przynosząc naturalny efekt. Aplikowany w zmarszczki lub w usta wygładza i powiększa objętość konkretnej okolicy skutecznie wypełniając niedoskonałości skóry i zapewniając natychmiastowy rezultat. Zabieg trwa ok. 30minut.

Wskazania:

• Wygładzenie zmarszczek
  • Asymetria twarzy
  • Wiotkość skóry twarzy, szyi, dekoltu
  • Blizny potrądzikowe
  • Zapadnięte i/lub obwisłe policzki
  • Poprawa wyglądu ust
  • Korekta nosa

Przeciwwskazania:

• Ciążą i karmienie piersią
  • Skłonności do powstawania blizn przerostowych
  • Stan zapalny skóry (np. opryszczka)